DAG ETT

FÖRSTA DAGEN PÅ PRAON VAR BÄST. Alla barnen älskar mig ;(
Assöta ;_; Vet att man inte får ha favoriter..men.. fuck aina, finns några barn jag gillar mer än andra okok :(
Underbar dag iallafall! Sovtimmen var helt klart bäst. Fick sova med barnen, haha. Sova middag <3333333
Var så trött när jag kom hem att jag sov 2 timmar till.
Träffar btw Hannah imorn, istället för idag! var för trött efter första dagen, haha :(
Har suttit hela kvällen och skrattat åt detta:


HAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR. SÅ JÄVLA FINT. <33
Finns en sida på ansiktsboken som heter Animals without necks. Gå in där. Prepair to laugh. Så jävla fina bilder att jag dör. noshörningen och giraffen är bäst dock :blush: <3
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0