EN DAG.

(Också namnet på en underbar film btw)
 
IALLAFALL. Hej.
Gick till skolan idag. Det var väl.. Som vanligt. Folk gillade mitt hår och ville ta på det och sa hej och sånt.
Ehm.
Efter skolan åkte jag, Ella, Hannah och Sofia in till stan för att fika, men vi stannade och umgicks med massor av fina människor som var fina och bra och bäst.
Träffade Rickard och Linn och Josefin och Nomis och Camilo och Daniel och folk och bra folk och mmhhhh <3
Mådde asbra tills nyligen. Då jag typ dog inombords. Allt för ett jävla meddelande som förstörde allt. NAJS. :)
 
Ska träffa Axel imorn. BÄST :( ÅH. SAKNAT DEN LILLA PLUTTEN JU. <3
Såhär fin var jag idag. Svartvit osv.
 
Önskar livet hade mer att ge än såhär tbh.
Är bara glad att det finns folk som bryr sig om mig fast jag är som jag är. Jobbig och cp. Älskar er mest. Lovar att jag ska bli mindre jobbig med tiden. <3

Kommentarer
Postat av: Lordwoldemort

yey du träffade mig :D

2012-11-15 @ 20:22:50
URL: http://tyypkkung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0