Fin och glad

Ja. detta har varit en rätt fin och glad dag.
den började dåligt.
ville inte gå upp. ville bara ligga och dö osv.
gick till skolan, blev underkänd på mitt superviktiga matteprov ((((:
gick till skolsyster för värktabletter, då hon höll kvar mig. hon frågade hur jag mådde osv. typ om jag får hjälp och om jag trivs i skolan. hon sa också att de dagarna jag inte klarar att vara där får jag åka hem bara jag säger till. fint. <3
träslöjd gick snabbt och enkelt.
sen lunch. mhhhm.
sen så svenska som gick snabbt och enkelt.
osså SO som gick enkelt och snabbt! :D
på tåget in till stan träffade jag på Kim och Conny. Astrevliga pojkar. mmhm c:
skulle alltså möta lilla Axel i stan :)
Vi hade det mys och trevligt och cp och han är lätt bästa människan ever jao.
kom hem och satte mig ner. pratat massor med min syster om allt möjligt. asmys! :D
så från 18.30-23.00 har vi incestat oss! :)
vart en allmänt glad dag. för det mesta. är stolt över mig själv! :)


lite sne.. men. jag och axel ritade av varandra. hahaha asfult :(


dagens utseende okok. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0