FUCK YOU YOU FUCKING FUCK

Gud vad aggressivt.. HAHA :C
Ohwell.. Hemma sjuk idag med. Fml. Jag som skulle träffat Axel.. Men det får bli i helgen! Ska också hjälpa lilla söta Ella med att färga hennes hår! Och så ska jag sova hos Elektra med folk också. Så bäst att jag blir frisk nu! :(
Ligger hemma död osv. I soffan. Känns lite bättre dock. Önskar jag kunde mysa med pojken dock. Smitta honom osv <3333333
Jk wat. Me? Mean? Noooo... :D
Nejmen åh, seriöst. :( Värsta tråkigt att vara själv och bara sitta här och vara hes och jobbig :(
Har dock bestämt mig för att från och med nu så ska jag försöka vara så glad som möjligt. Vilket antagligen inte kommer gå så bra som jag önskar :( MEN, försöka ska jag!
Måste sluta klaga på allt. Typ "ÅH, PALLA, HAN SA SÅ OM MIG LALLLALA" Orka. :(
Bryr mig inte om vad ni säger om mig sålänge det är mig ni pratar om :blush: :blush: :blush: :Blush:
HAHA. orka. Anyway. Resten av dagen ska jag vara glad. Okokokok. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0