GLADGLADGLADGLAD

Är arg.
 
HAHAHAH jag skoja' ._.
Jag är så kul <33333
Anyway. Sovit aslite inatt, ville inte gå upp. Som vanligt, haha :(
Men ah. Skolan var skolan liksååååm. 
Sen så mötte jag upp Daniel vid tunnelbanan och drog med honom till skolan för vi hämtade upp Ella mhhh. 
Drog med oss Hannah och Elektra också, och drog till matdax! HAHA typ som Lidl fast billigare <///3
Anywayyy, sen så behövde Hannah och Elektra ha nåt cp stuff i skolan, och jag, ella och daniel åkte hem till Älla! :)
Sen så kom Elektra och Harlee dit ifs, haha xD 
Och sen så mötte vi upp Miro och Lowe. I REGNET. HAHAHA FYFAN VAD DET REGNAR ORKAR EJJJ.
Vi var hos Ella ett tag iallafall, och jag stod och var asduktig och gjorde bacon, och alla bara klagade på hur dålig jag var, samt kastade blöta gröna tigrar på mig osv. OH, ÄLSKAR HUR SNÄLLA ALLA POJKAR OCH FLICKOR ÄR MHH <3
Haha, ah men, det var fint iallafall! :)
Sitter numera hemma och är glad för att vi slutar 14 istället 16 imorn <3333
ÅH, bäst. Typ.. bäst. Ah. BÄST, HELT ENKELT :)
Hoppas alla mår jättebra och är glada ok. Puss på er! :D
GLAD TJEJJJJ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0