Nya tag

Tar nya tag och förbereder mig inför skolan imorgon.
Sitter nu och pratar med Tim om mens och penisar.
Ingen aning om hur vi kom in på det, men så ligger det till iallafall!
Tänkte typ sova nu. För att.. ah. Sömn är bra.
Vill verkligen inte upp till skolan imorn. Verkligen inte.
Men. 
Jag gör det ändå.
För att.. Ah. 
Jag ska bli bättre osv. 
Det här är som en nystart. 
Jag re-boot'ade. 
HAHA. 
Kan bara hoppas på att saker och ting blir bättre.
Och vill säga tack och aids till min familj och mina vänner som verkligen gör allt lättare. 
Även om jag beter mig som att det inte spelar nån roll ifall ni försöker, så gör det faktiskt saker och ting mer hanterbara.
Älskar er till universums slut. Varför ni bryr er om mig är ett mysterium, men jag är glad att ni gör det ändå. Ni är finast. Puss. <3
MHM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0