Ahfan, så pass!

NÄMEN. Det var länge sen fan.
Ehem. Ja. Helgen var fin. Sov hos Ella med Jacob, Irma och Elektra. Sen kom Anastasia på morgonen. Åkte sen in till stan osvosv.
Eheeeem. Skolan igår var lika jobbig som vilken måndag som helst, men inget speciellt hände.
FAN VAD JAG ÄR BRA PÅ ATT VARA KORTFATTAD! :cool:
 
Ehem så idag har varit en grymt mysig dag! Fick leka med eld och kemikalier osv i labbet i skolan. Så det var najs osv. Efter skolan så åkte jag, Ella och Anastasia in till stan. Där letade vi efter prao till lilla Ella som ännu inte lyckats hitta nåt, haha :(
Osså tillsluuuuuuuut gick vi till Ö&B och köpte Pepsi och choklad <3333333
Asmys. Så vi satte oss på Muren, ah ni som bor här i storstaden Stockholm vet vilken mur jag menar :) Ah, så där satte vi oss och var disco. Osså kom Simon och skrämde mig med hans vänner. :( Och Nesim var där också. Och Nikki var där nånstans också. :)
Och sen bara en minut senare kommer Lowe! Aslänge sen han och jag sågs. Och med honom kommer Albin och Alexander! :) Och sen kom det en jättesöt tjej, som jag tyvärr inte fick namnet på. :(
Ah just det! Träffade på supersöta Tyra också! Åh, senast vi sågs var ju på Kent :(
ÅH, MÄNNISKOR ÄR BRA. <3
Lowe och den där fina flickan gick, och Nesim gick nån annan stans xD
Vi återstående, Ella, Anastasia, Albin, Alexander och lilla jag gick in till kultan för det blev för kallt, och där inne nånstans satt också Nomis och hans folk :)
 
Vi satt där ett tag och umgicks, och gick ut igen vid halv sju kanske? Då kommer det fram tre killar som bah; Vill ni leka en lek? Man får inte säga "Kyckling". Och när nån gör det ska man slå varandra". SÅ DÅ LEKTE VI DET. Numera blöder jag på knogarna och har blåmärken över armarna :) Fml :c

NU SKA JAG ÄTA KAKOR. BAI! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0