AXUUL | studiedag

Sup folks?
sitter numera med Kent i hörlurarna påväg hem. Träffade Axel på stan efter en aptråkig dag i skolan :)
Fikade. Typ. Vi var på jakt efter en bulle till mig (kanelbullens dag idag jaaaooo) och vi hamnade på Waynes Coffee som btw inte hade goda bullar alls :( typ bullar i muffinsform. Helt helt fel! :(


Där sitter han allt! Lilla Axel is loco.

ANYWAY. HAR STUDIEDAG IMORN, WOOP. GANGSTERJOCKE OSV!
Passar asbra eftersom att jag är trött som fan. Kommer antingen sluta med att jag åker och gör nåt helt onödigt, eller att jag sover bort halva dagen. Eller båda två :D
Så jävla disco, om jag får säga det själv mmhmm.
Ska fixa biljetter till skåne imorn också. eller idag om jag hinner det!
aahhh. Saknar pojken. Cp :(
Ska vara fantabulous på t-banan nu. Kanske leker discotek eller nåt.
Poss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0