Om du lämnade mig nu

HEJ FAN. Ehm. 
Skolan var som vanligt. Jobbig och så vidare.
Men efter det så åkte jag och Ella med Filip och Alexander in till Norra Sköndal och sökte prao till Ella innan vi mötte upp Anastasia för att palla oss in till stan!
Faaaast jag och Ella kanske råkade stanna till hos Filip för att dricka mjälk och leka med hans skummgummisvärd och Darth Wader masker.. Askul :(
SEN IALLAFALL, så mötte jag och Ella upp Anna och vi åkte direkt till Ö&B. HAHA. Köpte på oss godis osv, sen satte vi oss på muren. OCH DÅ FAN, DÅ SER MAN LOWE! :D
Sååå vi skrek på honom, så att han skulle komma till dit vi satt.. haha :(
Med sig hade han en trevlig pojke vid namn Arvid! :D Han var disco osv. Alla slog på mig och så vidare. Var mysigt. :)
Lol jk. Gjorde ont :(
ANYWAY, Anna hade nån dansgrejträning vid sju, så då tog vi tåget mot Hagsätra och så hoppade jag av på vägen och pallade mig hemåt. 
JUST DET, ELLA FICK PRAO OCKSÅ :) I en godisbutik, haha! Asbra ju.
 
Nu sitter jag och.. ah. Lyssnar på Lars Winnerbäck, för han är asbra. Men tyvärr är det inte så många i min ålder som lyssnar på bra musik, utan de tycker att dom är skitcoola om dom lyssnar på "shit kolla min bil jao, jag knullar slynor, jag har pengar"-låtar. Astöntigt. Vill döda dom. :(
Pratar med Arvid och Axel också. Och Uffeh. Mja. Lagom mys.
Vill sova.. och typ vakna igen när det inte är kallt längre. Skulle vara asdisco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0