SHIET JAO

AHFAN, IDAG VAR EN FIN DAG. SKOLAN GICK SNABBT, TACK OCH LOV!

OCH SEN SÅ MÖTTE JAG, IRMA OCH ELLA UPP JACOB OCH VI GJORDE STOCKHOLM OSÄKERT, SHIET JAAAAOOO. :cool:
När klockan närmade sig 16 så drog vi oss mot Fridhemsplan för att palla vidare mot Hallonbergen, där det då var Japanloppis! Wooop. :) Själva loppisen var fan inte värt att stå i kö för... Men sälskapet var fiiint!
Träffade på Molly och Molly, Simon och hans vänner, Anders, Elle, Sepideh, Alexander, hälsade på Miss Nosebleed, såg Alice, Träffade dessutom Victoria från Project Runway och Top model! ASSÖT VERKLIGEN. SÅ TREVLIG :( Ah. Det var en fin dag iallafall. Vi åkte in till stan sen iallafall när vi var klara där. Köade aslänge, i ett asvarmt rum/korridor, med tusentals människor. Och allt jag fick med mig hem var ett par asfina lösögonfransar! Tack Jacooooooob :blush:
 
I stan så träffade vi på Kim, som btw är astrevlig mhm. Umgicks ett tag, och så åkte jag och Bff hem till moi! 
Kollat på The Walking Dead, Nån cpkonstig film med Systern min och hennes flicka, och nu ska vi kolla på nån annan cpkonstig film! Fin dag, alltså! :)
Dock så blir jag dissad till 100% av Uffeh nu. SÅ, AH. MHM, TACK TACK. SNÄLLT OCH SÅ VIDARE. KÄNNS FINT <333333
 
Ha en fin fortsatt natt! :D
Skulle ladda upp några bilder från idag, men mobilen cp'ar sig, så det får bli nån annan gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0