Är jag med i videon? ;(

Idag har varit en relativt bra dag faktiskt. Hunnit färga håret och städat n shit. Nöjd med dagen faktiskt. :)
Imorgon är det skolfoto, lol. Orkar verkligen inte klä upp mig. Typ komma i finklänning och högklackat, som jag är säker på att flera kommer att göra. Kommer se ut precis som jag alltid gör: cp.
Imorgon ska jag iaf träffa Jacob efter skolan! Yey! :D
Alltid kul att vara med Jacob. För han är cp. Och jag är cp. Så. Det passar fint. :cool:
Vill träffa Lowe i veckan också. Så får tvinga honom att gå med på det. Och Tim. Fast han hatar mig atm, så får vänta tills han slutat vara dryg.
Är förövrigt nerkärad i Jocke Berg, som vanligt. Typ dör inombords ;( HAHA, är så töntig :( Men han är bäst. Kent är bäst. :(
Typ tittar på videos från Kentkonserten i Augusti, och blir helt till mig och typ SIWHSSLHWISHWÖW gråter lite. :(
Längtar tillbaka.

AND ALSO, FINNS EN CHANS ATT JAG ÄR MED I DERAS NYASTE VIDEO TILL LÅTEN "Tänd på". HIHIHIHIH. ASGLAD. FAST, VET JU INTE OM JAG ÄR MED ÄNNU.. FÖR DEN HAR INTE SLÄPPTS ÄN.. MEN :( OM NI SER EN GRÅTANDE/SKRIKANDE/GALEN/CP BRUD LÄNGST FRAM MED ROSA/RÖTT OCH SVART HÅR, MED RINNANDE SMINK OCH BLÖTA KLÄDER DÄR DET STÅR "kent" PÅ, SÅ ÄR DET JAG. HAHA. FML :(
Här har ni den underbara låten Tänd på, från konserten jag var på. Live. Så vackert. 13'000 människor, och jag stod längst fram. Ord kan inte beskriva.. Typ dör. :(
Till alla Justin Bieber fans där ute, så kan jag ju säga att jag kände så som ni skulle känna er längst fram på en av hans konserter. :(

 
Inte jag som filmat, kan jag lägga till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0