Det går bra nu.

Ja. Tro't eller ej så börjar saker och ting ljusna upp för lilla Amanda! :)
Eller njae, inte allt kanske. Men.
Kan väl berätta lite kort osvosv. Vill också be om ursäkt för att jag inte uppdaterar tillräckligt! :(
Men.. Ja!
Ehem, helgen har  spenderats i tyresö och stuvsta med mina fina vänner. Träffade på nån kille som hette Axel, och hans vänner typ. Han var rätt trevlig! :)
Other than that är jag inte på topp. Känner mig sjuk. :( Har ont i halsen och är snuvig, samt konstant huvudvärk och ont i öronen :( Det suger.. Så, vi får se om jag känner mig pigg nog för att gå upp imorgon..! 
Är kissnödig också.. Åh :( Är verkligen astrött.. Ska försöka sova nu.. HAHA.. inte ens kl 10 än.. fml, pensionär style </3
SEN VILL JAG OCKSÅ LÄGGA TILL ATT MIN MENTOR ÄR BÄST, OKOK BRA.
Så jävla bra. Nu vet ni. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0