EHEEEEEM HEJ

Typ chacha bloggeeen.
Skolan var som vanligt. Tråkig och jobbig!
Så gick runt och var fab osv.

Precis gjort matteläxan jao. Duktig Amanda är duktig.
OOOCH SOM JAG MISSTÄNKTE SÅ HAR MIN POJKVÄN HELT ZONAT UT OCH IGNORERAT MIG FÖR DET DÄR JÄVLA SPELET. ((((((:
Känns asbra osv. 
Bah; sup?
"gaming."
och jag typ bah; älskar dig<3
Och han bah; ahkej
 
TYP. ALLTSÅ. DET DÄR JÄVLA SPELET BORDE BARA DÖÖÖÖ.
Kollar redan på biljetter för höstlovet ner till Skåneland. Så får väl åka ner dit och döda det där jävla spelet själv! Jävla cp spel. Det är typ hans nya flickvän. <////3
HAHAHAH :(
 
Ohwell. HEEEEJ! 
Ska nog sova eller nå'. Ser ingen anledning till att vara vaken.
Fortfarande ingen mobil. Men snart så! :'DDDDDD
Livet <3333333
Ehm ah. Sitter och pratar med Max. Han är bra. Och kär. Asmysigt ju. Bah; sup. Är kär. Och hon är kär i mig. #swagfag
Har absolut inget annat att skriva. Så. Ja. Hej! Ha en fab kväll!
Och juste, bokat resa till London! Woop
HAHAHAHAHHA AALLLTSSÅÅÅÅ NEJ. JAG AVLIDER :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0