Hej hopp äckelsnopp

NÄMEN, HEJ! Ehm, jag är sämst på att uppdatera, och jag har ingen ursäkt :( Men. Jag kan ju börja med att säga att jag bara gick i skolan måndag och fredag. Var alltså sjuk tisdag, onsdag, torsdag :(
Missade massor av NO, och missade ett SO prov. Great.. Har typ prov på allt hela tiden. Redan liksom. Asbra! :D
..Nej.
Hade två prov i fredags dock, spanska och engelska. Får väl hoppas att det gick bra. Fast egentligen ger jag blekaste fan i hur det gick på spanskan. Planerar inte att flytta till ett spansktalande land, så. Im cool med de två bra språken jag kan, tack :)
 
Efter skolan åkte jag in till stan med Elektra, Irma och Hannah. Det var mys! Blev igenkänd av lite människor också, som visste vem jag var osvosv, haha.. Det var nästan lite läskigt.. inte van vid att folk bah; EY ÄRE DU SOM ÄR AMANDA!?!?!?!?!??!!!!11111111 :D
Typ :(
Träffade massor av snällt folk på stan dock. Hannah var den enda som stannade i stan med mig, haha :(
Så vi var med Lowe några timmar, han bar omkring på ett tetrapack med jordgubbskräm. HAHA.. Fint :D
Träffade Alexander lite snabbt också, bara ett tag typ. Och så var Rickard såklart där! Och Louise, Lillflickan, och Lowe's kompis Miro. :)
Anyway, det var trevligt. Sen lämnade alla oss för de skulle på Kapten Röd :(
Så då tvingade vi in Irma och Elektra till stan igen, haha. Så grymt ovärt, eftersom att alla åkte hem sen typ en kvart efter att vi träffades :(
 
Ohwell. Idag har jag och mina två mongolidsystrar typ inte gjort något alls. Planen var att vi skulle hitta på nåt att göra. Men alla var sjuka och vi hade inga bra idéer heller.. så. Vi stannade hemma. Kollade på Breaking Bad hela kvällen, haha! Men ja, det var mysigt. Även fast vi är cp. 
Är nästan glad att ingen kan se oss när vi är med varandra. För vi blir helt... cp verkligen. Sånt där man varnar sina barn för typ, haha :(
 
Nu äre bara söndagen kvar, sen är helgen över. Och helgen har varit händelsefri. Asskönt nästan, och suger på samma gång. Men, jag klarar mig! :)
Nu ligger jag typ i sängen och hatar allt. Som vanligt.. Lol. Typ verkligen orkar inte med allt. Är värsta emot. HAHA. Typ gråter och har ångest.. hahaha.. gud. :(
MENMEN, JAG VÄNTAR PÅ BÄTTRE TIDER! :)
Helt okej att se ut som skit också. WIN!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Älskar ditt hår, snälla ge mig haha. Vart är skjortan från btw? Himlans fin ju :D

2012-09-11 @ 12:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0