HEJ TYP JAO BRE OSV

Helgen har varit fin. Var med vackra Ella, Elektra Hannah och så med irma ett tag också! I fredags alltså. Sen så sov vi hos elektra, alla förutom Irma. För hon är en bajs :(
Mår bajs också dessutom. Så ah. Nu sitter jag och laddar ner köper Cabin in the woods. Typ värsta B-filmen.. Men velat se den aslänge nu så :cool:
VILL HA FOLK SOM TYCKER OM MIG, OKEJ? TACK. GE MIG NÅGRA SÅDANA SÅ ORDNAR SIG LIVET NOG. :)
Min mamma älskar mig iallafall :( Och jag älskar henne. SÅATTEH. AH, GET JEALOUS BITCHES :blush:
Förhoppningsvis tycker mina fina vänner om mig med. Ah. För att jag tycker om dom. Även om jag hatar alla. <333333333333
Tycker om Rasmus med. Fast han hatar img atm. Bah känner hur drygheten tränger sig igenom skärmen <///3
Anyway. Hoppas alla har en fin dag. För det har inte jag.
Skulle träffat Axel vid 2 och vi skulle vara helt lame och gå på bio. Men mår apa, så var tvungen att stanna hemma. Ah. LIVET :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Nu ska jag gå och dö okok bai. <33333
'
SHIET. DÄR ÄR JU JAG!
Saknar mitt lila hår som fan också. Åh gud vad fint det var :( Men tror knappast att det saknar mig.. haha. Var asjobbigt att ha lila hår.. Nästa färg får väl bli ljusblått eller nå sånt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0