Idioter :)

När man för tredje gången får höra/läsa att jag legat/hållit på med någon vid namn Dennis, ah då räcker det fan.
Och jag orkar inte mer. Orkar inte dessa jävla rykten. 
Så jag tänker göra det klart som fan för er alla att jag inte känner någon jävla Dennis.
Liksom, att det här äckliga ryktet går om mig nere i fucking Skåne. Det fattar jag inte ens. Känner inte mer än 5-8 personer där nere, och inte mer än 5-8 personer där nere känner mig, eller vet ett skit om vad jag gör/gjort. Jag har aldrig hållit på eller legat med någon vid namn Dennis. Den här Dennis ni skitungar nere i skåne har fått för er att jag hållit på med, har jag träffat en gång. Bland folk. Folk som tydligen tycker att om man pratar med någon annan kille medan man har pojkvän, ja då är man otrogen. Och tydligen hade vi sex genom att samtala också! 
Hur IQ befriade är ni människor egentligen? Hur orkar ni hålla på? 
Ni känner inte mig, och ni som var där vet likaväl som jag vad som hände och vad som inte hände. 
Så gör er själva en tjänst och lägg ner bara. 
Jag borstar av det här och går vidare, för jag vet att jag inte gjort något som helst fel.
Jag älskar min fina pojke över allt annat, och det sista jag skulle göra är att vara otrogen mot honom.
Så för att göra det extra klart för er;
Jag har varken varit otrogen mot min pojkvän, eller hållit på/legat med någon vid namn Dennis. 
Prata allt ni vill, säg vad ni vill, men förhoppningsvis har de flesta av er tillräckligt mycket förstånd för att skilja på folk som vill ha uppmärksamhet genom att försöka sänka andra människor, och på sanningen! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Asså de störda idioterna som säger sånna saker borde fan lägga ner. Fan vad arg jag blir när jag får höra sånt. Ska slå ner alla om de fortsätter. Evelina goes wild. Seriöst. AAARRRRGGHHHHH

2012-09-30 @ 21:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0