MOT SKOLAN. HEJ HELGEN. <3

Åh hej. Vaknade en timme för tidigt av att jag var kissnödig. HAHAHAH. "The typical Amanda".
Jk. Ew. HAHA :( Hatar alla dom där "the typical...." De suger fan. The typical Trappa är den enda som är bra, förutom The typical Svensken. :(
Ohwell. Så jag hade extra långt tid på mig att fixa iordning mig osv. Dock satt jag bara och stirrade in i väggen i typ en halvtimme.. HAHA :( Ohwellllllll. Nu måste jag iallafall klä på mig nåt vettigt och bege mig mot skolan, sen efter det blir det stan med fint folk, och antagligen spenderar jag natten hos någon fin medmänniska, men vi får väl se! :)
Ha en fin dag allihopa. För det ska jag fan ha. Mår asbra idag. Eller ja, jämfört med igår så är det här en toppendag! Får se om det ändras över dan, haha :)
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0