NÄMEN, DET VAR LÄNGE SEN

HEJ TYP. Aslänge sen jag skrev nåt.. Så kan väl börja med att.. Ja. BERÄTTA LITE! :)
I Måndags träffade jag Jacob osv. Asmysigt. Möttes på stan och åt på Burger King, lol. That knarkarställe <3
Kom fram en kille till oss och frågade om vi var tillsammans osv. HAHA. Lol :(
Ohwell. Köpte hårfärg och färgade hans hår osv! :)
I tisdags mådde jag bajs och var hemma.. Hostade som ett Cp, Haha ;( 
Osså igåååår så träffade jag Axel! Var trevligt. Mycket trevligt. Diskuterade döda bebisar osv. <<3<3<333<3<3<<33<<33<
Han frågade om jag var ledig i helgen också, typ om jag ville vara ensam med honom. MEEEEEN DET KAN JAG INTE, FÖR RASMUS KOMMER HIT IMORGON. <3
HOHIHIHOHÄPOO Asglad ok. 
Så Axel och jag ska träffas nästa helg och kolla barnvagnsbio.. HAHA SORGLIGT :(
Thats how lonely people roll. Jao.
SÅ NU SKA JAG VÄL TA MIG EN DUSCH ELLER NÅT. :cool:
 
Oh, just det. Hade SOprov idag. Tog trehundra timmar och blev inte ens klar. Ehm, ja, Det var assvårt. Varit sjuk större delen av då vi gick igenom allt man behövde kunna.. Så, YEAH, DET VAR ORÄTTVIST :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0