Palla.

Min helg var bäst. Älskling var här. Var med honom hela helgen alltså. Var hur mysigt som helst. Länge sen jag var så glad. 
Nu, däremot är det pisshumör som ligger framför mig på ett silverfat. "God, thats deep, man"
Tack, jag vet. Asdjupt.
För att vara ärlig, så sitter jag just i denna sekunden och gråter.
Stereotypiskt much?
Och nä. Gråter inte så att sminket rinner och blodet droppar. UTAN MER ATT JAG MÅR EXTREMT PISS, OCH EN TÅR HIT OCH DIT PLUPPAR NER I SÄNGEN!
Typ sähär ser jag ut nu:

 
Ser ut som en crackwhore. Lol. <3
Thats fine, I guess. Orkar inte bry miiiiig dlfnhfhnslkfnhskihi.
Mamma har bakat bullar. Funderar på att ta en. But I prolly wont. Palla gå så långt liksom. 
Lyssnar på Markus Krunegård och skriver detta mycket onödiga blogginlägg istället.
Kändes dax att uppdatera. 
Skulle gjort det tidigare, men... Varit upptagen. You know, med att vara bäst osv,
NU SKA JAG FORTSÄTTA VARA JOBBIG OCH IRRITERANDE OCH BARA SITTA HÄR OCH TÄNKA PÅ ALLT DÅLIGT SOM NI ANTAGLIGEN INTE KOMMER ATT FÖRSTÅ OCH DÄRFÖR ÄR DET ONÖDIGT ATT SKRIVA NER ALLT HÄR!
Puss. :)

Kommentarer
Postat av: Hannah <3

A beautiful crackwhore tho! remeber! ^^

2012-09-20 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0