PLOPP OSSÅ BORTA

ALLTSÅ HAHAHHA JAG TAPPADE MIN MOBIL I SKOLTOAN. SKULLE KISSA. OSSÅ HADE JAG MOBILEN LIKSOM PÅ HÖFTEN TYP, OSSÅ BAH; PLOPP! NER I TOAN :( PÅ RIKTIGT :( AHAHAHA ALLTSÅ NEJ. ÅH FML. GUD VAD IRRITERANDE ;( DEN ÄR BASICALLY DÖD. SÅ JÄVLA HEMSKT. SÅ TRO INTE ATT JAG IGNORERAR ER ELLER SÅ, UTAN MIN MOBIL ÄR STENDÖD BARA :(
 
aaaanyway! Träffade Axel efter skolan. Det var mys. :D
Regnade som fan, så vi gick in på Donken och satt där och umgicks! Pratade om hur mycket vi hatade alla irriternade ungar, om nå' jävla spel där pappan suger som fan osvosv. så ja, det var mysigt! :)
Har precis duschat, så ska väl ta att fixa håret nurå! Poss :D
OOOOOH. SEXY LADY. OPAH GANGMAN STYLE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0