SHIET JAO

Hejsan! <- Gayyyy
Ehm. jamen hej. Idag äre måndag, surprise osvosv! :)
Gick upp imorse och bah; AH, MÅNDAG, COME AT MEEEEEE!
Som en riktig krigare :cool:
Är dock astrött. Somnade till Håkans fina röst <33333333
Win.
Men ah. Hade två prov idag. Skulle vilja säga att det gick rätt bra faktiskt. Länge sen jag kände så om skolan.. Haha :(
Sitter och gosar ner mig i min asmysiga halsduk som kom in i mitt liv igår ;(
Likaså fick jag hem nya strumpbyxor och en BB-cream från Garnier. Älskar den. Så jävla bra är den! VILL HA DEN I MITT ANSIKTE FOR EVEEEEEEEEERRRR. 
Wat?..
 
Alla tjatar om att MoP kommer ut typ idag. Asirriterande. Alla bah; SHIET OMG SKA ALDRIG LÄMNA HUSET IGEN <33333333333333
Liksom nej depkdpodfweihqfäowi. Jävla WoW. Försökte spela det nån gång för typ ett år sen och dog av en jävla varg, Går det ens?! Jävla cp. ALDRIG IGEN SKA JAG SPELA DET SKITSPELET. :(
Ohwell. Så förväntar mig inte att min vackra pojk kommer visa några tecken på att han lever på ungefär en månad. :) HAHA. cp. <3
Ohwell. Ska kolla på systemkameror och jobba på Sciencegrejer nu. LIVET. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0