sup sup

Godmorgon gott folk. Eller ah.. Morgon och morgon..! Vaknade runt halv 12, drömde att jag var på mitt landställe och att det fanns en liten stuga utanför, och där satt det typ massor av emos, som ville mörda mig för att de inte ville att jag skulle åka till Pakistan. ._. Det var asläskigt. HAHAHA :( 
AAAANYWAY. Ehm. Idag hinner jag inte göra nåt, och vill nog inte göra nåt heller. Så ah. Ska bara sitta hemma och vara fab! :)
De enda planerna jag har nu inför nästa vecka är att träffa Axel på Torsdag.. Och.. Måste beställa mobil. Och måste beställa mina ögonfransar.. Och den där fina kameran.. Och köpa en jacka. Och bli klar med Engelskan.. 
SÅ MYCKET SOCIALT UMGÄNGE <33333333
OHWELL. NU SKA JAG GÅ OCH... SITTA KVAR HÄR :)
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0