sup

Snyggt min töjning glänser osv. BAH; IWKHWIOSHWÖOIYH. Vackert :)
Sitter och bögar ner mig i Urban Cones, som är bäst osvosv. Försöker skriva min jävla scienceuppsatsevaluationskrivningsgrejsak. Asjobbigt. Är utmattad som fan. Var astrött när jag vaknade, och varit trött hela dagen. Så skulle jag träffa Axel efter skolan, och så ville Tim träffas, och jag bah; BWUDGHWIDP SHIET :(
Skulle gärna träffa alla bra människor hela tiden, men. Ja. Har ju den här skitskolan att sköta också ((((((((:
Så blir att träffa Cp Axel imorgon. Och så Tim på torsdag, om han nu vill det. Vilket jag nog tänker tvinga honom till. Aslänge sen vi träffades, såatteeehh ah. Förbered dig Tim. :)
 
Märker ni hur lite jag klagar? :>>>>>>>>
Ska lägga av med det tror jag. Och bloggen kanske försviner den med. Inte säker. Ni märker ju hur dålig jag är på att uppdatera. Såå ah. Kanske tar en paus eller nåt iaf. Vi får se :)
 
Alltså åh. Just. Heaven. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0