TYP HEJ

Igår var det fredag, vilket innebar en kort skoldag. Asskööönt. :(
Etfer skolan sååå åkte jag in till stan och mötte upp min fina moder! Vi fikade osså kollade vi på en jacka till mig osv. Hittade en asfin som jag blev kär i, så den ska jag ta att köpa nån gång i veckan eller så :)
Mötte sen upp mina aidsvänner vid sergel, för att gå på bio. Barnfilm. HAHA <3
Paranormaaaaaaaaaaaaaaaaaaan <3333333333
Den var asbra okok. Plus att jag var skitkul. Och alla i salongen typ hatade mig och irma. :(
But thats fine. :D
Hannah glömde sin mobil i salongen dock, så vi fick åka tillbaka och hämta den när klockan var typ nio kanske. Så gick vi runt där på stan ett tag och var kanske hemma hos Ella vid elva, halv tolv tiden :)
Alla förutom Elektra då alltså, hon åkte hem :(
Man ah, jag, hannah och irma sov iaf hos Ella!
Asmysigt. :D
 
Ella behövde åka och ta livmoderhalscancersputan, så nu sitter jag här på mitt rum i min ensamhet ((((((:
Räknar 9 månader med pojken idag också!
Vi var osäkra på ifall vi skulle ta 9 eller 8 månader, pga allt som hänt osvosvosv. Men. Ah, Tror att det blir 9. Fast. Ah. Vi får väl se. Kanske ändras. HAHA :(
 
Other than thaaaaat.. såå. Känner jag att jag verkligen borde borsta tänderna. Ni vet när det känns sådär äckligt på tänderna? Typ som ett lager av socker eller nått? :( 
Känner mig rätt nere idag också. Utan vidare anledning. Bara känns som en sån dag när man bara vill ha en kram, och att folk ska typ.. bry sig om en. Ah. THEM DAYS. Reallyyyy :c
Vet inte hur jag känner inför allt typ. Vet inte om jag orkar.
/deep shit
Ha en fin fortsatt dag. Puss!
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0