JAG ÄR TYP SÄMST MEN JAG KÄNNER MIG HELT OKEJ ÄNDÅ

Hatar att blogga. HAHAHAHA det känns så onödigt. ):
MEN IALLAFALL, nu fick jag lust att göra't iallafall.
Vad skrev jag senast?.. eh.. 
Vet inte.
Men jag har säkert berättat att jag fick träffa Håkan Hellström! Åh. <3 
Som att inte det var glädjegivande nog så är jag också med i hans video. HAHA ÅÅH ALLTSÅ LYCKAN. <3
Gråter ca hela tiden jag är med med, ÄSCH, fortfarande så jävla glad. <3
 
SEN SÅ ÄR DET NÅGRA STYCKEN SOM HAR FRÅGAT MIG IFALL JAG KUNDE GÖRA EN VIDEO PÅ HUR JAG SMINKAR MIG OCH FIXAR HÅRET OSV, SÅÅÅÅ NU HAR JAG FÖRSÖKT GÖRA EN LITEN FINFUL VIDEO DÄR JAG SITTER OCH FIXAR IORDNING MIG, SKA KLIPPA IHOP DEN NU, SÅ FÅR NI SOM VILL KOLLA PÅ DEN... ):
 
Var ledig från skolan idag! Så åkte in till stan för att träffa Irma och Bea! Vi fikade och hade det mys i vårsolen, träffade på bl.a Mattias, Liam, Teddie, Alexandra, Amanda, Ludde, Nomis, Adrian, Rickard, Simon OCH SÅ VIDARE VIDAREEEEEEE. Var jättemys. Satt i solen och myste, mhh. <3
Nu måste jag seriöst göra skolarbete så att jag inte blir mördad av mina lärare. MH.
VIDEON KOMMER SNART OK
HAN ÄR PERFEEEEKKT JAG DÖR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0