SOMMAR

Fakking hell vad jag längtar till sommaren. Jag orkar inteeee.
  • Göteborg, Håkan Hellström, 8 Juni

  • England, London xJuni- 27e Juni

  • Tyskland, Frankfurt, 28e- xJuni/Juli

  • Festival, Storsjöyran, Östersund 26e- 27e Juli

  • (möjligtvis) Festival, Bråvalla, Norrköping 27e - 29e Juni

  • (om inte bråvalla, möjligtvis) Putte i Parken, Karlstad 3-6 Juli
 
AALLTSÅ JAG LÄNGTAR SÅ MYCKET ATT JAG INTE VILL LEVA MER NU DÖÖÖÖÖ <////3
Åhhhh, fatta hur fattig jag kommer vara efter sommaren 2013. Räknar med ca 1500 kr per festival. Sen pengar till utomlands, boende överallt, både på festivaler (camping) och i Göteborg. HAHA.. alltså ): MEN SÅ VÄRT DET. ): <3

Kommentarer
Postat av: Niggah

HAHAHA, du kan ju fan inte datumen.
De kommer krocka med Tyskland.

2013-04-09 @ 18:20:37
Postat av: Byallerby

Vaah! Kommer du till Göteborg???? FET du måste träffa mig då vafan!!!!!

2013-04-11 @ 18:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0