bajs

Haft en helt okej helg än så länge alltså! :)
Från fredag-idag så sov jag, Irma och Ella hos Elektra. Och så kom Tim sen mitt i natten.. HAHAHA typ helt borta.
HAHA.. Ahja. Vi hade det gulligull. 
Och så idag har jag glidot runt på stan med fina människor, bl.a Kim, Kim, Nicki, Gillis, Maya, Ebba, Nomis, Ella, Elektra, Jacob, Daniel, Linn, Lowe, Bo, Henrik, Indra, Max, Elin OSVOSV.
Sen så drog jag, Elektra, Ella och Daniel till Jacob och hans flicka Moa! Första gången vi träffades idag! Hur gullig tjej som helst, haha. Typ underbart :'>>>>
Satt och drack kaffe och kollade på melodifestivalen. HAHAHAHA. Sen så raidade jag och Moa Jacobs hus och letade efter hans kondomgömma, SOM VI SEN HITTADE. Så vi blåste upp alla och.. eh, ah.. HAHAHA.
Nu är jag hemma iallafall, och är förjävligt trött. Wäh ):
ALLA ÄR SÅ GULLIGA I SINA FÖRHÅLLANDEN.... DÖ ):
SÅATTEH, AH! GODNATT DÅ ELLER NÅT!
ÄR FÖRJÄVLA SEXIG OM DU FRÅGAR MIG
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0