KLAD CHEY

TJO BROR
Eller... Bröder. Eller, ja. EHE
Varit glad idag (Tjiho!) 
Drog med mig Ella till Farsta Ungdomsmottagning runt kl 3 sådär, och sen drog vi in till stan lite snabbt.
Träffade på Teddie, NeonNegern, Arvid, Frys, Ludde, Linus, Maya, Lisa OSSÅ DANIEL! Tjiho
Tanken var att jag och Ella skulle gå på bio, men.. hade inte tillräckligt med pengar.. så, eh, det fick bli nån annan dag!
Istället så gick vi och åt, och så drog vi hem till Daniel sen.
MYSIGT VÄRRE H3H3H3.
Såhär såg jag då ut idag!^ Fett #swag
SWAGINATOR 
Imorn blire att gå och träna runt kl 12, sen ta en fika, och efter det så drar jag vidare till Make Up Store på Götgatan vid kl 3 för att få en sminkkurs samt massor av fina sminkprodukter! 
Livet känns fan helt okej idag alltså. 
Pratat med Hannah idag också. Snutte. Saknar dig, äckelvagina ):

GODNATT PÅ ER DÅ. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

åÅÅH men var har du köpt tröjan? jättefin!!

2013-03-05 @ 16:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0