Ni förtjänar det inteeeee

HAR SLUTAT FIXA MIG FÖR SKOLAN. HAHAHA. Tycker ju bara om typ 5% av alla där ändå, så vad är meningen med att se ut som att man vill vara bäst för alla andra? Nej! wäh.
Har alltså inga lösögonfransar, fixar knappt håret. sätter i löshår och ruffsar till det lite och så är jag klar! Det är så jävla sköööönt dpgklslckixo

idaaaag somnade jag på SO'n. Så sjukt trött verkligen. blä.
men efter skolan så åkte jag, irma och elektra till Ella och mötte upp Jacob där med, så åkte vi till stan
och mötte daniel och lowe och indra och teddie osvosv, och så ååååt viiiii woooohooo <33333
mat. wiho.
så åkte vi till ella och gjorde ännu mer mat.. eh. ah. :c
Mysig dag iallafall. Pusspåer.

REPOST BILD MEN K, ser ut som en fjortis när jag är ofixad. GG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0