NO.

Tänker inte berätta något i det här inlägget förutom hur grovt jag avskyr världen just nu.
Sitter liksom och läser igenom hatkommentarer, mail och brev, från folk som inte ens känner mig. Vad vill ni få ut av det?
Fy.
Sen så är det alla hjärtans dag imorgon och jag är inte ett dugg redo. Fy vilken onödig dag. Död och ondo. Ingen tycker om mig mer bara för att det är den 14e Februari liksom. Ska sitta och dö i min ensamhet imorn, så trasslar livets alla trådar ut sig! :-))))
Är arg och ledsen. Dö.
Varför kan inte alla bara uppföra sig normalt?


juste. rosahårig nu. Tack för alla snälla kommentarer idag! Både irl och cyber. Gullungar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast du umgicks ju med jättemånga i stan.

2013-02-14 @ 23:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0