Produktivt!

Idag har jag gjort:

* Absolut ingenting!
Precis som det ska vara på söndagar c:
Duschat och ätit glass typ. #weho
Dessutom har jag tänk massor, och det här är det jag kommit fram till:

Ska vara singel för evigt.
Man blir bara sårad av kärlek, om det ens finns nåt som heter det.
Även om man kanske är glad hit och dit, eller kanske till och med majoriteten av tiden man är i ett förhållande, så slutar det i 99% av alla fall i att man blir sårad, eller sårar någon annan.
I've had my fair share of that, så. Jag ska helt enkelt bara vara singel hela mitt liv, även om jag kan tänka att jag önskar att jag hade någon ibland. Blir bäst så för alla. I stort sätt allt jag varit engagerad i känslomässigt har slutat med att jag blir sårad och det i sig har bara lett till massor av problem som finns kvar än idag. Tycker bara det är onödigt.
Ska bara ligga runt och samla på mig alla könssjukdomar som finns, och så ska jag sprida vidare dom till alla jag inte tycker om. <3333
#Singelforlife

SEXEJ LEJDEH

Tack för 771 läsare idag föresten. SNUTTEGULL
 
Edit; Kommer aldrig klara att vara singel hela mitt liv, Men ska fan försöka, tills nån helt underbar människa kommer och ändrar hur jag ser på det! WEHO swag yolo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0