Thank God

Är så klar med all din bullshit. Åh.
Hur lågt får en människa sjunka egentligen? Äsch. Vill ha ett x antal månader av mitt liv tillbaka, det kan jag iallafall säkert säga. Du säger att jag har förändrats, frågar vad det är för fel på mig. Men, du förstörde mig, och det är nog det du inte förstår.
Känner inget för dig längre. Det är blankt.
Och jag hoppas, jag bara hoppas att du kanske imorn, eller i övermorn, kanske om en månad eller ett år, faktiskt inser att man inte kan bete sig som du gjort.
But one can only hope!
Önskar dig all lycka i världen. Såattehh ah. Ha ett fint liv. C:

ANYWAY, bortsett från dat^ SÅ ÄR JAG FAKTISKT JÄTTEGLAD. Idag iallafall c:
Imorn så drar jag med mig Ella till Ungdomsmottagningen för att.. ah. Det har ni inte med att göra ;@@
Och nej, jag är inte gravid. ((((((-:

NU SKA JAG SITTA OCH VARA FAB I MIN SOFFA OCH TYP.. VAGINA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0