Worst. Valentines day. Ever.

Sämst Alla hjärtans dag.
Fast helt okej upp till kvällens slut egentligen.

Vaknade och bah "Usch" men tog mig igenom skoldagen då jag bl.a gjorde ett alla hjärtans dag-kort till min superhipster svensklärare, HAHA. Ritade av honom, och det blev fan asfint. #swag.
Önskar jag tagit kort på det innan jag gav bort det ):
Så fick jag några söta kort också, teehee :$$$

Efter skolan så rullade jag och Anastasia in till stan och där träffade vi på bl.a Teddie, Indra, Viktor, Frys (älskling<333), Linn, Carolina, Kim, Kevin, Lowe, Bo, Camilo, Max, Tyra Arvid, Artur, Maya, Ebba och Linus!
Så det var trevligt! :) 
Sen så när klockan närmade sig 7 så gick allt nedför, men, eh ja. Life goes on. #yolo
 
När jag kom hem så hade mina söta föräldrar köpt choklad och en biocheck till mig. Snuttegull. <3
Men ah, ändå den sämsta Alla hjärtans dagen hitils, bara att gå efter hur jag känner mig. 
Wäh ):
Anywayyyy, blir nog att träffa Tova lite snabbt imorgon och sen hoppas jag att jag kan hitta på nåt som får mig på andra tankar :)
MEN JA, HOPPAS NI ANDRA HAR HAFT EN BRA DAG!
Ps. Fick Piggelin på lunchen <3333333333
Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ju haft en bra dag.

2013-02-14 @ 23:35:54
Postat av: Anonym

Du passar verkligen skitbra i de rosa!

2013-02-15 @ 07:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0