IM SO SCREWEEDDDDD TRALALALLA

Hälsokontroll den 11e fabruari. Jag är så jävla körd. Tagga särbehandliiiiing!
 
IALLAFAAAAALL Så är jag så sjukt glad över att jag är fri på lördag. Gud vad jag längtar. Ska krama om alla så hårt att dom dör. ALLTSÅ NEJ ÅH. Det här får mig bara att inse hur jävla hårt jag faktiskt tycker om vissa människor. 
Blir party party hos Elektra i helgen då, med mina fina vackra bebisar. Ska bli fett party. HUEHUE. Längtar. Vill UUUUUT.
 
Har förövrigt varit en kass dag. Var inte ens i skolan, bara vände och åkte tillbaks liksom. Kände verkligen att jag inte orkade med allt idag. Vaknade och kände att det här är inte min dag, liksååååmm. Så. Sket i det och var hemma istället. Vilket innebar att jag missade ett muntligt prov i spanska. Men det spelar ingen roll, får göra det imorn. Lär bli underkänd, så taggatagga!
 
Är dessutom bara arg på världen. Och typ, beskiven på vissa människor. Typ folk som alltid skulle vara där. Det känns så falskt alltihop, verkligen. Som att dom aldrig riktigt brytt sig, och att allt bara varit lögner, ungefär.
Men, ah! Det blir väl lätt så när folk kommer och går!
Livet går vidare, även om det int riktigt känns okej just nu.
Ska bara ha ögonen på målet: LÖRDAG. 
Jävlar vad det ska bli skönt att se bekanta ansikten och krama folk och få höra "vart har du varit?" FÖR DET FÅR JAG FAN ALDRIG HÖRA I SKOLAN OCH TYP.. JA ): HAHA. Ska bli skönt att känna sig saknad :'>
MEN MEST AV ALLT, så saknar jag fan Ella. Hon är bäst. Känns som att det var forever sen jag och hon var med varandra. Bläh ):
 
Nu ska jag fan sova, och förbereda mig för livets alla bajshörnor.
Ps. Blir att träffa Tova snart också. Gullunge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0