BRA DAG

Gick bra på spanskprovet (tror jag), plus att jag slapp matten med kample <33333
Drog in till stan med Ella och träffade Jacob (<3333) och Izza! :)
osså träffade jag min älskling Frys <333
och så Arvid, Linn, Olga, Linus, Kakan, Ebba, Henrik, Elin, Alexandra, Max, Kim, Kim, Mattias OSVOSV.
Jag, Ella, Jacob, Izza och Olga åkte sen till solna för att gå och träffa Yohio och få planscher och tröjor signerade! weho! :)
åkte tillbaka till stan och träffade folk, osså efter ett tag gick vi till Playset och åt gratis mat och träffade underbara och mhhh kaffe och te och mat och mhhhh. Nu är jag och irma hos ella och swaggar runt. HAH MHHH.
SNEA BILDER HÄRÅ


Vackra snea Frys, täckt i grädde. mhm

BABE ELLA ÄR SNE


SIGNAD AV YOHIO ÅÅH SÅ SÖT ÄR HAN IRL. PERF

YOHIO OCH HANS MEDAPELARE. PERF
OH JUSTE; blev erbjuden att stå modell för ett japan-inspirerat sminkbolag idag. SMICKRANDE :'))))
Blev intervjuad av Yohios skivbolag osv också.
bra dag. Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0