Lawl

Blir ännu en sömnlös natt för mig idag då mhh. Det har var en av de värsta dagarna i mitt liv, mentalt. Men jag höll ut ändå. Vart är min medalj? :-)
Vet inte vad jag gör om dom här tankarna inte är borta imorgon. Klarar inte av mig själv i det här tillståndet. Jag behöver hjälp.
Något av det mest tragiska är nästan att jag ser hur många som läser det här, och jag vet, 100% säkert att alla konmer att låtsas att det här aldrig hänt. Ingen kommer att fråga vad som är fel, eller behandla mig annorlunda. Vet inte än om jag vill ha det så eller inte. Usch, låt mig bara stänga ner.



Ska försvinna in i min trassliga hjärna nu. Tjo bre, snorunge

Kommentarer
Postat av: olga om du vet

Sämst att du mår dåligt, å vill nt att du ska de för du e skit kool å snäll osv. Känner nt dej så bra å tror fan nt att du bryr dej men asså om du skulle vilja kan du typ kika elr nå (hesten) om du vill prata me nån som kanske e lite mer "utanför din vänkrets" elr va man ska säga.
Så du vet å så. Kay? Bra<3

2013-03-11 @ 22:52:23
URL: http://horseburp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0