LONG TIME NO SEE

Ahfan det var ett tag sen.
Kommer inte ihåg när jag sist skrev och vad jag skrev om....
MEN! Har iallafall varit med Ella och Daniel och Anastasia större delen av tiden jag inte skrivit c:
Jag och Ella försökte smälla i oss 20 nuggets på McDonalds i lördags.
Det slutade med att kroppsdelar domnade bort, synen blev suddig och ett illamående som varade i ca 2 dagar. <3333
Medan Daniel klarade sig utan skador. Pfft. ):

ANYWAY. Första dan i skolan var jag inte så pepp på, nej. Är för den delen inte så pepp inför den andra eller trejde skoldagen heller. Eller den fjärde. Eller femte.. AH.
Irma kommer hem imorn woohooonslxlsx bra mhh. <333

MEN AH. Juste. Bestämde mig för att mitt hår var så fult så jag impulsfärgade hela knallrosa för nån timme sen. Eh. Ni får la se imorn bror! :)
Godnaaatttt brushan

^ikletad färg här, ja. mHhhmm. msjfn.
Ahmen. ni får somsagt se imorn ((((((-:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0