#melofest

ELLER VAD FAN ALLA NU TAGGAR
Spenderat dagen med att vakna upp bredvid Ella, sedan åka hem och packa träningsgrejer för att åka och gymma med Bff! Sen gick vi och fikade osv, mötte ella på stan samt träffade på Kakan, Mattias, Linn, Linus, Lowe, Maya osv c:
SEN SÅ ÅKTE JAG, ELLA OCH IRMA HEM TILL JACOB OCH KOLLADE PÅ MELODIFESTIVALEN OCH SÅKLART VILLE VI (SOM MAJORITETEN AV SVERIGES BEFOLKNING VILLE) ATT YOHIO SKULLE VINNA FÖR HAN VAR FAKTISKT ÖVERLÄGSET BRA JÄMTE MED RALF SOM ÄR BÄST OK. Yohio hade ett rent och bra budksap som resten av europa kan ta nytta av; fördomar är det förflutna. Alla ska ha rätten att vara som de vill.
Men jävla Eu som skulle rösta och förstöra hela jävla sveriges Melodifestival. Blä.
ANYWAY, kom nyss hem, Ella och Irma sover hos moi idag för att bitches be trippin.
Tror jag håller på att bli sjuk. Euw

Yohio signerar åt mig. Sök på Yohio solna centrum så är jag med där nånstans. weho <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0