SLUTA KÖPA, BARA RÅNA!

Tjo bror. Vad händer jao?
Haft en bajsig skoldag, men den resterande tiden av dagen var skojig h3h3.
Fick F på både mitt spanskprov och matteprov som vi hade innan lovet. No surprise there. :-))))
I have my reasons. k. c:

Efter skulan begav jag mig tillsammans med Ella hem till Alex där jag fick medverka i deras skolvideo tihihi :$$$$
Jag och Ella åkte in till stan sen, där vi träffade på Neon Negern, Rickard, Kim, Alexander, Adrian, Lowe, Artur, Linn, Bo, Walter, Daniel, Indra, Max, Nadja, Apprentice osvosvosvvvv c:
Mys. Världens bästa kvinna sprang igenom kulturhuset och skrek något i stil med "fult skitgolv, fula trappor, fula fåtöljer som ser bekväma ut men egentligen är dom äckliga och obekväma" osv, innan hon stormade ut, grabbade tag i en mick och började prata om hur kvinnor kommer ta över världen, och om hur män inte behövs längre för att man kommit så pass långt i forskningen så att vi kan få barn utan dom.
Mitt i allt skriker hon "OCH NEJ, JAG ÄR INGEN FEMINISTFITTA!"
Var fan perf att lyssna på <333


Dålig bild på håret. Neonrosa irl c: nöjd faktiskt :3
köpt nytt löshår nu ocksåååå woooho <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0