SORRI SORRI

Inte uppdaterat på länge
Vet inte ens vad jag skrev i mitt förra inlägg... såååå
VI HOPPAR VÄL DIREKT TILL IDAG
Var i skolan (thijo), och sen så drog jag och ella in till stan, där vi träffade på lite folk, mysigt mysigt
TRÄFFADE VIKTOR. ALLTSÅ, JA. Så länge sen jag träffade denna underbara varelse att det inte är sant ):
Så det var helt jättebäst att träffa honom igen. MHHH <3
 
Jag och min baby gurl Ella drog på date, tog en lång fika osv. Mys. <3
Älskade babeh. 
 
Nu är jag hemma iallafall, sitter och dör. Tror inte jag kommer kunna vara med på idrotten imorn (oh no... What a.. shame....)
Uråldrig, dålig bild på mig och mina kära själsfrände; VIKTOR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0