UNDERBART!

Varit en alldeles underbar dag!
Var redo att gymma ca kl 1, och tränade i säkert en och en halv timme. Känns så bra efteråt :')
Tog en fika med min fina moder efter det innan jag begav mig mot Make Up Store på Götgatan för att få en kurs och bli ompysslad osv! Var hur kul som helst. Fick lära mig massor av bra grejer, och så köpte jag ett Magasin, en ansiktsprimer och foundationpudret Berlin! Det gick på ca 600 kr eller nåt sånt.
Fabulös dag :)
Nu ska jag sova tror jag. Får se om jag kan övertala Ella till att gå ifrån sin middagsgrej och gå på bio med mig istället.. Är ju trots allt fredag imorn (idag, really) ):

Leker indisk popare med en stjärna i pannan. #påwp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0