MYSHELG

Haft en asmysig helg. Länge sen jag sov hemma hela helgen.. Haha.
Igår sov jag bort hela dagen och träffade min babe Ella på kvällen. Sen gick vi och träffade Elias, och Tim som fyllde år igåååår! 17 barre jao. Grattis till honom ok. :'>
Ella dissade oss och åkte till Daniel istället. Och sen dissade Tim oss och åkte hem. Så jag och Elias gick på äventyr okok!
Idag var planen att jag skulle träna, men sov hela dagen så.. idk.. no.. HAHA.
Runt kl 7 åkte jag in mot Hötorget för att möta upp Elias på hans jobb! Han gjorde en pizza åt mig ok. Fatta vilken bra vän. FATTA. ;@@@
Skk...

Kommentarer
Postat av: Elizabeth Linn Syversen

ful

2013-07-21 @ 18:45:28
URL: http://syversenelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0