Nyduschad jao!


Världens finaste vinkel osv. Men vafan, det kan jag bjuda på. En osminkad, nyduschad, ofixad, trött och sliten Amanda! :D Finns det nåt vackrare? ;(
Ja. Ja, det finns det.

Lol, jamen, jag har iaf precis duschat! Ska "städa rummet" snart också, efter att jag fixat håret... :D Så ska jag sminka mig lite snabbt, sen drar jag iväg till pojken min :) Eller ja... när han har vaknat iaf.. xD
Ohoho, vi hörs sen! :D

Ni glömmer väl inte att ni kan vinna handgjorda lösögonfransar från Kina, right? Asfina, nästan så att jag vill behålla dom, men jag är så snäll att jag kan ge bort dom till er..! :thumbup:
Bara att klicka HÄR så kommer ni till tävlingen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0